niedziela, 13 lipca 2014

NOCNA MANIACKA PIĄTKA



Start 11.07.2014 godz. 22
Dystans 5km




To był świetny bieg!

Świetna atmosfera, dobra organizacja, przyjazna trasa i fantastyczni kibice! Dobry doping!!!!






















Udało mi się wybiegać życiówkę 5km -  22m:44s














Międzyczasy :







Klasyfikacja :

K 8/206
K20 5/90
Open 84/444













Jestem podwójnie dumna, ponieważ mój brat z Moniką wzięli udział pierwszy raz w życiu w zawodach! Zaczęli biegać niedawno, a udało im się dobiec z ładnymi czasami, jestem mega dumna z nich ! :)



00:00:09 widać jak biegnę, 00:00:51 moja wypowiedź :) 








Co mi się podobało po biegu?
Posiłek! :) 


W końcu jakiś dobry posiłek po biegu :D Dostaliśmy grillowaną pierś z kurczaka - fakt faktem porcja maleńka i moja prawie zimna, ale sam fakt mi się podobał, mogłoby być takie jedzonko po każdym biegu :D i do tego piwo lub ja wybrałam sok z grejpfruta zimny  z kostkami lody :) yummy! :)

POLECAM BIEG!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz