środa, 2 lipca 2014

PODSUMOWANIE CZERWCA



Czerwiec zaczął się jak również i zakończył miłym pozytywnym akcentem w postaci biegów na dystansie 8km i zajęciu trzeciego oraz pierwszego miejsca :) 











W połowie miesiąca przebiegłam jeszcze półmaraton we Wrocławiu i zrobiłam nową życiówkę 1:51:37



Poznałam Ewelinę ( Fittoszka) i Michała ( SimplyRunner) :) 




Przebiegłam 151 km
Oprócz tego zaledwie 14 km przejechałam na rowerze, również ćwiczenia w domu na brzuch/pośladki/nogi/talię oraz cardio jednak tego nie zapisuję ;) 





Pracowałam nad zdrowym odżywianiem.
W końcu moja waga zaczęła spadać w dół i cm również.
Jednak skupiałam się na tym co widzę w lustrze, więc nie zmierzyłam się ani nie zważyłam, żeby mieć konkretne porównanie ;)













Zaczęłąm zamieniać sportowe rzeczy na bardziej kobiece ;) 



W końcu udało mi się zgadać na sesję zdjęciową :D





Rolowałam się do sukcesu :) żeby kontuzja w końcu odpuściła... 



Generalnie jak zawsze, a nawet jeszcze bardziej POZYTYWNIE !!!! :) 






LIPIEC BĘDZIE JESZCZE BARDZIEJ FANTASTYCZNY !!!!! :)))))




2 komentarze:

  1. Pięknie Madziu! Czerwiec był wspaniały jak widać : ))) Ah i mam nadzieję, że nam też uda się wreszcie spotkać, szkoda, że Kraków nie wypalił :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe podsumowanie kobiety z pomysłem na siebie ! :) Jak zwykle motywujesz do działania ;)

    OdpowiedzUsuń